اگر دنیا نمیچرخد به کام من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اگر دنیا نمیچرخد به کام من
نوشته شده در یک شنبه 3 اسفند 1393
بازدید : 1365
نویسنده : روزبه
 

اگـر دنیـا نمی چرخد به کام من...اگر شبها نمیخوابم... چو بیتابم...نگه کن بر تب و تابم...
من اون عشق سحرگاهم...که باگل بوسه میخوابم... 
من اون شوقم...من اون لبخند چشمانم...که تا بغض گلو آید...
به جز محرم نمی بیند ...چه بارانی به سر دارم...
اگر من شاخه خشکم... اگر یخ بسته لبهایم...به دریا دل نمی بندم...
من آن لبخند شیرینم...که بر جان مینشیند ...شوق چشمانم...




:: برچسب‌ها: عشق شقایق , دلنوشته عاشقانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: